Vezetői szándék tréning - KASZA TAMÁSTÓL

Ügyfeleim a képzés után azt érezték, hogy akaratuk teljesül. El tudnak végeztetni feladatokat.

KOMMUNIKÁCIÓS TANFOLYAM TEMATIKA

A tanfolyam sorrendben végigveszi a kommunikáció legfontosabb szabályait, okait és fontosságát. A tanfolyam célja a munkatársak több kommunikációra bátorítása egymással, a vezetőséggel, hogy a munka közben fellépő problémákat, és az ezzel kapcsolatos gondolataikat ne elnyomják magunkban, hanem hozzák felszínre, és beszéljék meg, oldják meg, több kommunikációval.

1. pont: A kommunikáció szó jelentése, és célja: A megértés előidézése.

A kommunikáció nem csak beszélés, hanem értő beszéd és értő meghallgatás. Kommunikáció közben a munkatársnak a partnerrel kapcsolatban Mindenre Kiterjedő Figyelemmel kell lennie, hogy előidézze a megértést.

Ennek a résznek a célja, hogy a munkatárs a való kommunikáció közben addig ne menjen tovább, amíg minden gondolata megértésre nem talál.

2. pont: Munkatársak állapota

A kommunikáció határozza meg a munkatárs állapotát, mennyire fáradt, sikeres, lelkes. Erről mély megértéssel kell rendelkeznie, hogy a való életben hajlandó legyen elég törődéssel kommunikálni, és a kommunikációt eszközként kezelni, ne csak a munka egy szükséges rossz velejárójaként.

Ennek a résznek az a célja, hogy a kommunikáció eszközként való használatával erősebbekké, magabiztosabbakká, sikeresebbekké, stabilabbakká váljanak. Elkötelezettebbé a cég iránt. Stabilitást adjon a vezetőnek, hiszen a vezető valóban nagy felelősséget vállal az üzletért, a cégért és a beosztottakért. És hogy egy vezető objektíven tudja megítélni egy terület vagy munkatárs teljesítményét, állapotát.

3. pont: Egyszerűség

A kommunikáció minél egyszerűbb, annál jobb. Ahhoz hogy a gyors tempójú munkavégzés közben megértsenek kollégáink, vezetőink, ügyfeleink minket, fontos, hogy előre kigondoljuk, hogy mit fogunk mondani, arra mi lehet a várható reakció, és fogalmazzuk meg mondanivalónkat lényegre törően.

Ennek a résznek az a célja, hogy a már meglevő passzív tudást felszínre hozza, hiszen a fenti bekezdéssel mindenki tisztában van, de nem használja. Az eddigi kommunikációs tapasztalatokat és tudást más szemszögből világítsa meg. És hogy amit eddig is tudtak, csak nem használták, használják kommunikáció közben. Ezzel nagyobb megértést elérve munkavégzés közben.

4. pont: MÜKÖDŐKÉPESSÉG

A kommunikáció akkor jó, ha eléri a kívánt hatást, ezt gyakorlatokkal fogjuk elmélyíteni. Két részvevő párban való munkájával megláttatjuk velük, hogyan tudják használni a fenti három részt, egészen addig végezzük a gyakorlatokat, amíg minden részvevő valamiféle lehetőséget nem észlel, hogy javítsa mindennapi kommunikációját. A KÉPZÉS pont erre való. Kasza Tamás nem tud ennél hatékonyabb kommunikációs képzést.

5. pont: Gyakorlati alkalmazási példák a kommunikációra

A legtöbb helyzetben azért nem sikerül elérni a céges célkitűzéseket, mert a munkatársak nem mernek kommunikálni, elmondani mire gondolnak. Ami a szívemen, a számon – mondás helyénvaló, de fontos megválogatni a megfelelő helyet, időt, módot és szavakat a kommunikációnk célba juttatására. Ehhez egyetértéseket kell elérni a befogadóval, minél több előzetes egyetértés születik, annál jobban el fogja fogadni az új gondolatainkat is.

Ennek a résznek az a célja, hogy rövidüljön a célhoz vezető út és idő. Életszerű, érdekes példákkal a különböző szituációkra, „problémákra”, megoldási alternatívákat kínáljunk. Megtanulják az adott problémákat helyesen kezelni, illetve a körülmények miatti sikertelenségeket feldolgozni. Vezetők esetén lelkesedés növelés, motiválás eszközeire példát mutassunk, hogy a munkatársak jobb megértésre tegyenek szert a feladataikkal, munkavégzésükkel gyakorta felmerülő kérdésekkel kapcsolatban.

6. pont: El nem évülő képességek a KÉPZÉS után!

A kommunikáció olyan, mint a síelés vagy biciklizés vagy autóvezetés. El nem évül, gyakorolni kell, de sohasem felejtjük el, ha megtanultuk egyszer. Ezért különböző gyakorlatokkal bevéssük a kommunikáció előző részben adott főbb elemeinek használatát, úgy mind: Koncentráció növelése. Önuralom, önfegyelem fejlesztése.

Ennek a résznek az a célja, hogy a munkatársak biztosan tudják használni az elméletet a munkájuk során. Így könnyebb lesz összehangolni a jövőbeni céljaikat, terveiket, tehát tudatosan tudnak haladni a kitűzött céljaik felé. Ezért fontos, hogy a tanfolyam 90-85% csak gyakorlatokkal van tele!

7. pont: Saját magunk megismerése

Ha már csinál valamit az ember, tegye tudatosan. Ehhez saját magát kell megismernie. A résztvevőket rávesszük nézzenek rá saját előnyös és hátrányos kommunikációs szokásaikra. Rengeteg olyan helyzet adódik egy üzlet mindennapjaiban, amit meg kell oldani. Hol nehezebb, hol könnyebb, de valami megoldást kell találni.

Ha az ember tisztában van a saját képességeivel és tud bánni az emberekkel, akkor ezeket probléma nélkül megoldja.

8. pont: Kommunikációs képesség részei

Az élet minden területén fontos a kommunikáció. Ennek fejlesztése, tudatos irányítása alapvetőnek tekinthető.

A következő részekből áll: 1. nyugodtan, magabiztosan kommunikálni. 2. tudatosan a kommunikációt úgy működtetni, hogy ne csak egy irányba menjen. 3. válaszokat adni, illetve beszélgetést kezdeményezni, és lezárni. 4. Kontrollálni a beszélgetést, nyugtázni egy beszélgetést.

Ez a rész abban segít, hogy a munkatárs kollégái, vezetői, ügyfelek megértsék, amit mondani akar, és hogy ők is hatékonyan dolgozzanak ezáltal.

9. pont: MUNKATÁRS KEZELÉS

A kommunikáció feladatainak átbeszélése: Motiváció, elismerés, a munkakedv növelése, jó csapat felépítése és megtartása, hosszú távú együttműködés a cég minden dolgozójával.

Szituációs gyakorlatokban a fenti minden egyes példára a munkatársnak el kell jutnia arra a hozzáállásra, hogy a való életben hajlandó lesz kommunikálni.

Ez a rész arra jó, hogy a munkatárs ne fordítson hátat a szituációknak, ne vigye haza a problémákat, hanem kezelje a munkahelyen, és oldja fel őket ott azonnal.

A TANFOLYAM VÉGEREDMÉNYE

A tanfolyamnak a várható eredménye, hogy a munkatársak a kommunikációt eszköznek, és ne holmi kellemetlen szükséges rossznak tekintsék. Tanulják meg egymást motiválni és kezelni. Ezzel sikerülni fog a mindennapi életükön, hozzáállásukon javítani. A munkatársak megértik az intézkedések szükségszerűségét. Megnövelik a szándékátvitel képességét. Megértik, ha egy munkatárs bajba kerül, ki lehet vezetni a kátyúból.

A vezetők tanulják meg, hogyan lehet az embereket felvilágosítani arról, hogy valami problémájuk van, és ezt kezelni ahhoz, hogy tovább tudjanak lépni, kötelességüket teljesíteni.

Magasabb hatékonyság, jó munkahelyi légkör, nyereségesség. Kasza Tamás felismerte, hogy a cégek megunták a sok elméleti képzést, ezért alakított ki egy olyan tematikát, ami egyedülállóan kihozza az embert a nehézségeiből, ás áttöri a gátjait.

További adatok a KÉPZÉSRŐL >>>>>>

 

 

TÖLTSD LE A TELEFONOS APPUNKAT:

http://mpss.hu/kaszamobilapp

Készen állsz arra, hogy azonnal használható gyakorlati tudást fogadj be?

 

 

Weblap látogatottság számláló:

Mai: 16
Tegnapi: 7
Heti: 137
Havi: 646
Össz.: 61 406
Oldal: Kasza Tamás tematikája
Vezetői szándék tréning - KASZA TAMÁSTÓL - © 2008 - 2024 - nemszamit.hupont.hu

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat